petak, 30. studenoga 2018.

David Bowie

David Bowie rođen je  8.siječnja 1947.Bio je britanski rock glazbenik, skladatelj,glazbeni producent,
aranžer i glumac.Glazbeno je bio aktivan punih 50godina. Bowie interesza glazbom počinje od  njegove 10g. Kada je pod utjecajem oca koji je sakupljao LP  ploče ,počinje slušati Fasta Dominoa,
Chucka Berryja i vrlo popularnog Little Richarda.
Svoju glazbenu karjeru započeo s 16 godina .
1962 godina osnovao ja svoj prvi sastav koji se zvao  "The Konrads".Neki od njegovih pjesama
 su: Space Oddity, Life on Mars, Heroes ...
A neki njegovi albumi su Blackstar, Hunky  Dory, The Man  Who Sold The World...

Broj komentara: 8:

  1. Čudna boja, post mi se sviđa zanimljiv je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je zanimljiv, bravo. Ali malo me boli glava nakon čitanja zbog boje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oduševljena sam saznanjima iz tog posta. Stvarno se vidi da se se trudio i da ti se to dalo raditi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si napravio svidjelo mi se, ali moj ti je savijet da promijeniš boju stranice i da lijepše urediš jer boli glava zbog boje, ali inače je sve dobro.

    OdgovoriIzbriši
  5. On je bio jedan odličan glazbenik i glumac šteta što je preminuo.

    OdgovoriIzbriši